loading...
دانلود نرم افزا.آهنگ.بازی و...
رضا نظریان بازدید : 41 جمعه 14 بهمن 1390 نظرات (0)

Opera سریع ترین مرورگر اینترنت روی زمین! این مرورگر با سرعت باور نکردنی صفحات اینترنت را برای شما بار گذاری می کند. اساس کار اپرا به این صورت است که اول متن سایت بارگذاری می شود و سپس بتدریج عکس ها بارگذاری میشوند، به علاوه اینکه عکس ها اول به صورت کامل با کیفیت کم نمایان میشوند و رفته رفته بر کیفیت عکس افزوده می شود. اپرا تمام محدودیت های همچون جلوگیری از راست کلیک، جلوگیری از مشاهده سورس صفحه، جلوگیری از انتخاب متن و … همه را از پیش پای شما بر می دارد و شما را قادر می سازد با دستی کاملاً باز به جستجو و گشت و گذار در وب بپردازید. علاوه بر این مرورگر وب اپرا امکاناتی همچون دریافت ایمیل، چت و مدیریت دانلود را برای شما فراهم می سازد. این مرورگر با اضافه کردن قابلیت هایی همچون SpeedDial برای دسترسی به صفحات وب مورد علاقه به طور سری، همچنان گزینه محبوب ترین مرورگر در میان کاربران خاص خود می باشد. تیم دانلودها پیشنهاد می کند به دلیل حفظ امنیت، مرورگر خود را حتما به روز نمایید.

 

Opera 11 نسخه جدید و نهایی مرورگر اینترنتی سریع و قدرتمند Opera 11.61 Final

 

رضا نظریان بازدید : 55 جمعه 14 بهمن 1390 نظرات (0)

CoffeeCup HTML Editor، نرم افزاری بسیار کاربردی در زمینه ویرایش فایل های HTML می باشد. این نسخه ازنرم افزار که محصول ۲۰۱۲ شرکت cuffee cup می باشد به تازگی توسط این شرکت منشر شد. این نرم افزار دارای امکانات واقعا فوق العاده ای در زمینه طراحی وبسایت می باشد. این برنامه برای ساخت وبلاگ وسایت و قرار دادن عکس و صوت و .. در آن بسیار کاربرد دارد و شما می توانید از کدهای تولید شده توسط این برنامه در آن استفاده نمایید. این برنامه دارای ده ها کد DHTML و جاوا اسکریپت ، یک Wizard برای ساخت منوهای DHTML ، بیش از ۵۰٫۰۰۰ جلوه گرافیکی و …. می باشد.  شما به وسیله این برنامه قادر خوهید بود سایت خود را به طور گرافیکی و با استفاده از کدهای پیش فرض برنامه و همچنین قالب های پیش فرض برنامه مدیریت نمایید. همچنین می توانید سایت خود را از طریق FTP آپدیت نمایید و از کد های PHP در سایت خود استفاده نمایید. این برنامه با انواع مرورگر ها سازگار بوده و دارای سرعت بیشتری نسبت به نسخه قبل می باشد.

 

CoffeeCup HTML Editor 2012 طراحی حرفه ای صفحات وب با CoffeCup HTML Editor v12.5

 

رضا نظریان بازدید : 47 جمعه 14 بهمن 1390 نظرات (0)
  • بازدید: 2,392
  • دسته بندی: نرم افزار, نرم افزار اینترنت, نرم افزار مرورگر وب
  • Mozilla FireFox محصولی از کمپانی Mozilla مرورگری امن، مطرح، قدرتمند و با امکانات فراوان و سرعت بالاست. توانایی باز نمودن تمامی پنجره ها به صورت Tabbed Browsing تحت یک پنجره Firefox و توانایی جلوگیری از باز شدن پنجره های تبلیغاتی مزاحم به صورت Pop-up از جمله ویژگی های این مرورگر می باشد. امنیت بالا و جلوگیری از ورود Spyware ها و جاسوس ها به سیستم شما ویژگی برتر این نرم افزار است. مجهر به موتور قدرتمند جستجوی درونی می باشد و همچنین از سرعت بالا در دانلود فایل ها از اینترنت سود می برد، می تواند فایل های دانلود شده رو دسته بندی نموده و خودش در پوشه ای خاص ذخیره نماید! محیط زیبا همراه با امکانات فراوان از قبیل تغییر در شکل ظاهر و اضافه یا حذف نمودن Toolbar ها کار با فونت های مختلف و درشت و ریز کردن صفحه همچنین مجهز بودن به Theme های گوناگون بر زیبایی و توانایی این مرورگر افزوده است.

     

    Mozilla Firefox نسخه جدید و نهایی مرورگر فایرفاکس Mozilla Firefox 10.0 قابل حمل

     

    رضا نظریان بازدید : 49 جمعه 14 بهمن 1390 نظرات (2)

    آیا تاکنون به این موضوع اندیشیده اید که شما نیز می توانید تمامی مطالب یک سایت را به طور کامل و کنترل شده در حافظه کامپیوتر خود نگهداری کنید؟ نرم افزارهای زیادی شما را در این زمینه یاری می کنند اما هرکدام از نرم افزارها با مشکلاتی همراه هستند. امروز دانلودها قصد دارد شما را با یکی از بهترین نرم افزارهای دانلود یک سایت از اینترنت آشنا کند! نرم افزاری که شاید بتوان گفت در این زمینه اولین پیشنهاد دانلودها برای شما است. با استفاده از Offline Explorer Enterprise شما میتوانید تعداد نا محدودی از سایت های مورد علاقه خودتان را از پروتکل های FTP, HTTPS, HTTP, MMS وRTSP دانلود و بصورت آفلاین مشاهده کنید! نرم افزار فوق ابزار های مورد نیاز برای مشاهده ، مرور ، ویرایش و جستجو صفحات را هم در اختیارتان قرار میدهد طوری که هیچ تفاوتی با زمان آنلاین بودن آن صفحات احساس نمیشود!این نرم افزار توانایی دانلود بیش از یک میلیون سایت اینترنتی را در یک پروژه تعریف شده دارد!

     

    MetaProducts Offline Explorer Enterprise 5.9.3254 SR1 مشاهده آفلاین وبسایت ها با MetaProducts Offline Explorer Enterprise v6.1.3718 SR1

    رضا نظریان بازدید : 39 جمعه 14 بهمن 1390 نظرات (0)

    مدیریت و پخش انواع فایل های مالتی مدیا خود را به دست این ابزار قدرتمند بسپارید تا خیالتان از هر لحاظی راحت باشد . نرم افزار MediaMonkey ابزاری در زمینه پخش و مدیریت فایل های صوتی به شمار می رود که با داشتن قابلیت های متعدد شما را برای داشتن یک مجموعه فایل های صوتی کمک می کند. این نرم افزار با رابط های کاربری زیبا اما در عین حال ساده می تواند نیاز های هریک از افراد از مبتدی گرفته تا حرفه ای را برآورده سازد .نرم افزار MediaMonkey با پشتیبانی از اکثر فرمت های صوتی می تواند با بهترین کیفیت ممکن صداها را برای کاربران به حرف در آورد.

     

    MediaMonkey پخش و تبدیل فایل های صوتی با MediaMonkey Gold v4.0.3.1465 Beta3

    رضا نظریان بازدید : 59 جمعه 14 بهمن 1390 نظرات (1)

    MAGIX Video Pro X4 11.0.5.26 با محیط کاربری فوق العاده جذاب و انعطاف پذیرش متفاوت از هر نرم افزار دیگری عمل می کند. آنقدر حرفه ای طراحی شده است که کاربر نتواند برای کارکردن با نرم افزار بهانه ای بیاورد. نهایت کیفیت در صوت و تصویر در Magix Video Pro X گنجانده شده تا هرآنچه که برای یک کار فوق العاده لازم است گردآوری شود. Magix Video Pro X که از جدیدترین تکنولوژی ها در کار تدوین و ویرایش بهره گرفته کاربران را قادر می سازد تا فیلم های گرفته شده توسط دوربین های دیجیتالی حرفه ای را مورد ویرایش قرار دهند. این ابزار تقریبا از تمامی فرمت های رایج موجود در صوت و تصویر پشتیبانی می کند. کیفیت های فوق العاده بالا Blu-ray ،HD DVD و … در خروجی های نرم افزار قابل استفاده می باشد. پلاگین ها و افکت های فوق العاده جذاب و حرفه ای که در Magix Video Pro X جای دارد، دستان کاربر را برای ویرایش کاملا باز گذاشته و اجازه هر کاری را به تدوینگر خواهد داد. جالب است که افکت های سه بعدی هم در این نرم افزار وجود دارد. Short Key های متعددی برای استفاده آسان تر کاربر در نرم افزار تعریف شده اند. اما یکی از قابلیت های بسیار مهمی که بیشتر تدوینگران حرفه ای به آن توجه دارند چگونگی استفاده از کارت گرافیک و میزان فضایی است که از این کارت و در کل از یک سیستم رایانه ای اشغال می سازد. این ابزار با استفاده از جدیدترین متدها نهایت سرعت را در کارآیی از خود نشان می دهد. با هماهنگ سازی بخش ها این ابزار همیشه سعی خواهد کرد کمترین میزان فضا را از GPU ، CPU و همچنین دیگر منابع سیستم اشغال نماید. این در حالی است که با همین اندک فضای اشغال شده توسط Magix Video Pro X هم بالاترین کارآیی حاصل خواهد شد.

     

    MAGIX ویرایش فوق حرفه ای فیلم ها با MAGIX Video Pro X4 11.0.5.26

    رضا نظریان بازدید : 42 جمعه 14 بهمن 1390 نظرات (0)

    می دانید که هر ماه مایکروسافت اشکالات ویندوز ۷ را مانند ویندوزهای قبلی در بولتن خود به صورت فایلهای آپدیت منتشر می کند.این آپدیت ها اشکالات و نقص های امنیتی ویندوز را که در ۴ سطح حساسیت مختلف می باشند را برطرف می کند.این آپدیت ها برای کسانی که نمی خواهند ویندوز خود را دوباره نصب کنند و در عین حال نیاز دارند که یک ویندوز بدون اشکال و به روز داشته باشند کرده است.یک دلیل خوب برای دانلود این فایلها این است که آپدیت کردن ویندوز با خطوط اینترنتی سرعت پایینی که معمولا در کشور ما وجود است مقرون به صرفه نمی باشد. چون اولا حجم آپدیتها به تدریج بالا می رود و ثانیا اینکه ویندوز امکانی برای نگهداری آپدیت های دانلود شده از طریق سرویس Windows Update ندارد.امروز از سایت دانلودها فایل های آپدیت مربوط به ماه آگوست ۲۰۱۱ به صورت رایگان آماده دریافت ساخته ایم.

     

    Windows 7 Offline Update آپديت آفلاين ويندوز ٧ مربوط به ماه آگوست 2011

    رضا نظریان بازدید : 38 جمعه 14 بهمن 1390 نظرات (0)

    ویندوز اکس پی (Windows XP) در طی این چند سال که از انتشار آن می گذرد دچار تغییر و تحولات بسیار زیادی شده است در واقع بعد از انتشار سرویس پک ۲ این ویندوز، مایکروسافت که از فروش ویستا که سود آن چنانی بدست نیاورد تصمیم گرفت نسخه ی جدیدی از ویندوز ایکس پی را منتشر کند تا ضررهای ویستا را تا حدودی جبران نماید این نسخه ی جدید ویندوز ایکس پی را با نام سرویس پک ۳ روانه بازار نمود. در این نسخه جدید نواقص و عیب هایی که در سرویس پک دو به چشم میخورد تا حد بسیار بالایی رفع شد و ضریب امنیتی ویندوز تا حد مطلوبی ارتقا یافت. اما همچنان در این نسخه هم اشکالاتی وجود دارد که مایکروسافت برای رفع این نواقص در هر ماه آپدیت هایی را برای این نسخه منتشر می کند تا کاربران با دریافت آنها مشکلات سیستم عامل خود را بر طرف کنند.هم اکنون نسخه جدید این ویندوز با آپدیت تا November 2011 برای دانلود آماده شده است. دقت داشته باشید که این نسخه ، نسخه ی Professional می باشد. در این نسخه مشکل برقرار ارتباط و شناسایی درایورهای SATA به کلی برطرف شده و ویندوز کاملا Genuine می باشد. شما از هم اکنون می توانید این ویندوز را برای اولین بار در میان وبسایت های ایرانی با لینک مستقیم و کاملا رایگان از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.

     

     

    | نسحه نهایی با آخرین آپدیت  Microsoft Windows XP Service Pack 3 |

     

    Windows SP3 New 2012 سیستم عامل  Microsoft Windows XP Service Pack 3 با آپدیت November 2011

    رضا نظریان بازدید : 50 جمعه 14 بهمن 1390 نظرات (0)

    ویندوز ۷ یکی از کاملترین ویندوزهای ارائه شده توسط شرکت عظیم مایکروسافت است که برخی از کاربران آن را نسخه ی کامل شده ی ویندوز ویستا می دانند . نسخه ی Enterprise ویندوز سون یکی از بهترین نسخه های موجود برای کاربران خانگی می باشد که یکی درواقع یکی از نگارش های نسخه‌ی Home Premium می باشد که قابلیت های حرفه ای به آن اضافه شده است . از جمله توانایی های این نسخه می توان به اجرای بسیاری از برنامه های ویندوز XP اشاره کرد . هم اکنون می توانید آخرین نسخه ی ویندوز سون را با نام Windows 7 Enterprise SP1 Integrated December و در دونسخه ی ۳۲ و ۶۴ بیتی از سایت دانلودها دریافت نمایید .

     

    | دانلود Windows 7 Enterprise SP1 در دو نسخه ی ۳۲ و ۶۴ بیتی |

    | آپدیت شده ی ماه December سال ۲۰۱۱ |

     

    Windows 7 Enterprise دانلود ويندوز سون Windows 7 Enterprise SP1 Integrated December 2011 x86/x64

    رضا نظریان بازدید : 53 جمعه 14 بهمن 1390 نظرات (0)

    ویندوز اکس پی (Windows XP) در طی این چند سال که از انتشار آن می گذرد دچار تغییر و تحولات بسیار زیادی شده است در واقع بعد از انتشار سرویس پک ۲ این ویندوز، مایکروسافت که از فروش ویستا که سود آن چنانی بدست نیاورد تصمیم گرفت نسخه ی جدیدی از ویندوز ایکس پی را منتشر کند تا ضررهای ویستا را تا حدودی جبران نماید این نسخه ی جدید ویندوز ایکس پی را با نام سرویس پک ۳ روانه بازار نمود. در این نسخه جدید نواقص و عیب هایی که در سرویس پک دو به چشم میخورد تا حد بسیار بالایی رفع شد و ضریب امنیتی ویندوز تا حد مطلوبی ارتقا یافت. اما همچنان در این نسخه هم اشکالاتی وجود دارد که مایکروسافت برای رفع این نواقص در هر ماه آپدیت هایی را برای این نسخه منتشر می کند تا کاربران با دریافت آنها مشکلات سیستم عامل خود را بر طرف کنند.هم اکنون نسخه جدید این ویندوز با آپدیت تا January 2012 برای دانلود آماده شده است. دقت داشته باشید که این نسخه ، نسخه ی Professional می باشد. در این نسخه مشکل برقرار ارتباط و شناسایی درایورهای SATA به کلی برطرف شده و ویندوز کاملا Genuine می باشد.

     

    | دانلود نسخه ۳۲ بیتی ویندوز ایکس ، آپدیت شده January 2012 |

     

    Windows XP ويندوز ايكس پي Windows XP Professional SP3 (x86) January 2012

    تعداد صفحات : 3

    اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 21
  • کل نظرات : 4
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 7
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 7
  • بازدید ماه : 13
  • بازدید سال : 61
  • بازدید کلی : 2,158