loading...
دانلود نرم افزا.آهنگ.بازی و...
رضا نظریان بازدید : 43 شنبه 15 بهمن 1390 نظرات (3)

Nimbuzz یکی از معروفترین مسنجر های موبایل های جاوا و سیمبین می باشد که دارای ویژگی های بسیاری می باشد.جدیداً نسخه مخصوص کامپیوتر نیز منتشر شده است و سایت دانلودها آنرا جهت دانلود برای شما کاربران عزیز آماده کرده است.Nimbuzz از مسنجر های Windows Live Messenger (MSN), Yahoo, ICQ, AIM, Google Talk, Facebook, MySpace, Gadu-Gadu, Hyves به طور کامل پشتیبانی می کند و می توانید به همه ی آنها به صورت همزمام متصل شوید.

 

Nimbuzz v 2.00 مسنجر قدرتمند و محبوب Nimbuzz 2.0.1 قابل حمل

رضا نظریان بازدید : 66 شنبه 15 بهمن 1390 نظرات (0)

rillian یک نرم افزار همه کاره، مستقل، با ظاهری زیبا در زمینه چت بوده که از تمامی پروتکل هایAIM, ICQ, MSN, Yahoo Messenger, و  IRC پشتیبانی کرده و در واقع می توان گفت تمامی این نرم افزارها را در خود گنجانده است.  این نرم افزار از دارای قابلیت های کلیدی چون چت به صورت صوتی، انتقال فایل، چت گروهی، داشتن چت روم های متنوع، داشتن چند اتصال همزمان به یک شبکه، داشتن اطلاعیه نوشتاری، نوشتن پیغام به صورت رمزنگاری شده، پشتیبانی از SMS، دارا بودن امکانات امنیتی و … می باشد. در واقع با نصب این نرم افزار دیگر هیچ نیازی به نرم افزار های چت نخواهید داشت و با یک آیدی می توانید وارد تمامی آن ها شوید!

 

Trillian مسنجری کامل و حرفه ای به نام Trillian 5.1.0.12 Pro

رضا نظریان بازدید : 36 شنبه 15 بهمن 1390 نظرات (0)

LanToucher Messenger نام مسنجری است که برای ارتباط بین کامپیوتر های متصل به شبکه محلی ( local ) طراحی شده است و نحوه عملکرد آن به گونه ای است که پیغام ها به طور مستقیم ارسال می شوند و مانند مسنجرهایی مانند یاهو مسنجر نیازی به سرور نمی باشد که مزیت بزرگی به شمار می رود . این ابزار با کاربری آسان خود هنوز هم بهترین گزینه پیغام رسان برای کاربران خانگی و یا شرکت های تجاری به شمار می رود . LanToucher Messenger به گونه ای ساخته شده است که قابلیت نصب بر روی بیشتر سیستم عامل های پرطرفدار ویندوز از قبیل Windows Vista/Windows NT 4/2000/XP/Server 2008/Server 2003 و همچنین Unix/Linux می باشد و با استفاده از پروتوکل های استاندارد SMB/CIFS کار می کند.

 

LanToucher Messenger چت كردن با رايانه هاي درون شبكه با LanToucher Messenger v1.55

رضا نظریان بازدید : 53 شنبه 15 بهمن 1390 نظرات (0)

کمتر کسی پیدا می شود که در دنیای بسیار گسترده و مجازی اینترنت گشت و گذار داشته باشند اما یاهو مسنجر را نشناسند . هرکس برای اولین بار عضوی از یاهو شود و از این پیام رسان استفاده نماید مطمئنا یکی از طرفداران پروپا قرص آن خواهد شد. از امکانات این مسنجر باید اشاره داشت به این که محیط جذاب برای کاربران یکی از دلایلی است که این پیام رسان این قدر محبوب است. اتاق های چت این مسنجر که دیگر جای صحبتی را باقی نمی گذارد چون کشورهای مختلف برای خود اتاقی جدا دارند.شکلک های بسیار زیبا می توانند جواب مناسبی برای طرف مقابل باشند. کاربران می توانند در این پیام رسان اقدام به ارتباطی دو طرفه از چند طریق داشته باشند. ارتباط از طریق تلفن، تایپ متن که رایج ترین نوع ارتباط است. ارسال فایل، به اشتراک گذاری تصاویر، اشتراک گذاری ویدئو ها، آواتار های زیبا، به اشتراک گذاری وب کم و همچنین تماشای وب کم دیگران، دسترسی سریع تر به پست الکترونیکی و … از مهم ترین قابلیت های این مسنجر بسیار محبوب و معروف به شمار می رود. در نسخه های جدید که از سوی یاهو ارائه شده است امکاناتی از قبیل سازگاری با دو مسنجر محبوب دیگر یعنی MSN Messenger و Google Talk اضافه گردیده است .

 

 

Yahoo! Messenger نسخه جدید ياهو مسنجر Yahoo! Messenger 11.5.0.155 Final

رضا نظریان بازدید : 43 شنبه 15 بهمن 1390 نظرات (0)

با رشد اینترنت در قرن ۲۱ ، هکران و نفوذگران بیشتر از ان پیشرفت کردند پس مرورگری با نام Browser Comodo Dragon یک دیوار اهنین در برابر انهاست و امنیت شما را تضمین می کند .مرورگر Comodo Dragon سرعتی بیشتر از گوگل کروم و محیطی خیلی جذابتر از ان دارد .اگر می خواهید یک مرورگر جدید با سرعت بالا و با ثبات و محیطی امن را تجربه کنیدComodo Dragon Browser از بهترینهاست پیشنهاد ما به شما.هم اکنون این نرم افزار را می توانید  به صورت رایگان از سایت دانلودها ، دریافت نمایید.

 

Comodo Dragon2011 مرورگر امن و قدرتمند Comodo Dragon 2012 16.1.1.0

رضا نظریان بازدید : 56 شنبه 15 بهمن 1390 نظرات (0)

 Avant Browser یک مرورگر وب پرسرعت، قدرتمند و روان می باشد که می توانید با استفاده از امکانات کاربردی و جالبی که این نرم افزار به مرورگر اینترنت اکسپلورر اضافه می کند، از وبگردی لذت دوچندان ببرید. این نرم افزار با اضافه کردن قابلیت هایی چون بلاک کردن Pop-up ها، جلوگیری از باز شدن تبلیغات فلش، RSS/ATOM خوان خودکار، تنظیمات حرفه ای برای موتور جستجوی گوگل، بازگردانی پنچره ها و تب های بسته شده، پاکسازی اطلاعات اضافی مرورگر و افزایش سرعت بارگذاری، پشتیبانی از ۴۱ زبان زنده دنیا، دارای پوسته های بسیار زیبا و … مرورگر اینترنت اکسپلورر را به یک مرورگر منحصر به فرد و دلخواه همگان تبدیل می کند.

 

Avant%20Browser مرورگر زیبا و پرقدرت Avant Browser 2012 Build 18 قابل حمل

رضا نظریان بازدید : 46 شنبه 15 بهمن 1390 نظرات (0)

چنانچه در انجام امور دانلود خبره باشید بدون شک با استاندارد تورنت که یکی از ابزارهای اصلی شبکه های Peer 2 Peer  می باشد آشنایی دارید، تورنت در واقع یک شبکه اشتراک گذاری فایل میان چندین رایانه توسط نرم افزاری خاص می باشد که با استفاده موتورهای جستجویی که اسامی این فایل ها برروی رایانه های مقصد را دارا می باشند می توانید فایل مورد نظر خود رایافته و با استفاده از نرم افزارهایی همچون بیت تورنت و غیره آنها را دریافت نمایید. نرم افزار µTorrent بدون شک معروفترین و محبوترین نرم افزار برای دانلود تورنت می باشد، این نرم افزار براحتی امکان بارگذاری  و بارگیری از شبکه تورنت را برای کاربران خود فراهم می نماید. µTorrent را همچنین می توان یک کلاینت غنی بیت تورنت قدرتمند و کارآمد برای سیستم عامل ویندوز تعریف نمود که ردپای بسیار کمی برروی سیستم عامل برجای می گذارد. این نرم افزار بگونه ای طراحی شده است تا از پردازنده، فضا و حافظه بسیار کمی در عین ارائه تمامی قابلیت هایی که از یک کلاینت انتظار می رود، استفاده می کند.
با بیت تورنت می توانید فایل های مورد نظر خود را سریعتر دانلود نمایید و با به اشتراک گذاری فایل ها و پهنای باند در تسریع عمل دانلود شرکت نمایید. اکثریت قابلیتهایی که در کلاینت بیت تورنت ارائه شده اند در نرم افزار µTorrent نیز مانند الویت بندی پهنای باند، زمانبندی، دانلود خودکار آر اس اس و Mainline DHT سازگار با بیت کامت وجود دارند. این برنامه همچنین از رمزنگاری پروتکل همراه با مشخصات فنی سازگار با Azureus و BitComet و نسخه های بعدی آنها پشتیبانی می نماید. این برنامه با در نظر گرفتن نهایت کارآمدی و بصورت رایگان نوشته شده است، برخلاف بعضی کلاینت های دیگر تورنت ،این نرم افزار از منابع سیستمی به میزان بسیار زیاد استفاده نمی نماید و بصورت معمول کمتر از ۶ مگابایت از فضای حافظه سیستمی را مشغول خود می نماید که به شما اجازه می دهد از تمامی عملکردهای رایانه خود در حین استفاده از این نرم افزار بسادگی وبدون ایجاد هرگونه وقفه استفاده نمایید.

uTorrent قدرتمندترین نرم افزار دانلود از تورنت – µTorrent 3.1.26545 RC5 +قابل حمل

رضا نظریان بازدید : 40 شنبه 15 بهمن 1390 نظرات (0)

Internet Download Accelerator به شما اجازه می دهد تا با نهایت سرعت فایل های خود را از پروتکل های HTTP, HTTPS و FTP دانلود کنید . این برنامه در هنگام دانلود فایل های شما را به چندین تکه تقیسم می کند که این امر باعث افزایش چشکگر سرعت دانلود می شود . همچون سایر نرم افزارهای دانلود ، این برنامه نیز امکانات جامعی را در احتیار شما قرار می دهد که از این امکانات می توان به سازگاری با مرورگرهای مختلف (Internet Explorer, Firefox, Mozilla, Opera, Nescape) ، دانلود خودکار از کلیپ بورد ، زمانبندی برای دانلود و قطع شدن از اینترنت ، قابلیت مکث و از سرگیری اشاره کرد .

 

Accelerator مديريت قدرتمند دانلود با Internet Download Accelerator v5.12.1.1291

رضا نظریان بازدید : 51 شنبه 15 بهمن 1390 نظرات (0)

Fresh Download نرم افزاری قدرتمند و رایگان برای دریافت آسان تر فایل های مختلف از اینترنت است . این بدین معنی است که شما می توانید به راحتی فیلم ها ، فایل های موسیقی ، فایل های فشرده و … خود را با نهایت سرعت از پروتکل های FTP ، HTTP و HTTPS دانلود کنید . با قابلیت توربو این نرم افزار ، سرعت دانلود شما بهینه تر و بالاتر خواهد رفت . امکان مکث و از سرگیری دانلود ، پشیبانی برای بازکردن فایل های zip ، افزایش سرعت دانلود تا ۴۰۰ درصد ، تکه تکه کردن فایل در هنگام دانلود ، پشتیبانی از مرورگرهای مختلف و … از ویژگی های این نرم افزار می باشند که در ادامه می توانید نسخه نصبی و قابل حمل (Portable) آن را از سایت دانلود ها دریافت نمایید .

 

Fresh Download مديريت فايل هاي دانلود با Fresh Download 8.74 + قابل حمل

رضا نظریان بازدید : 54 شنبه 15 بهمن 1390 نظرات (0)

Internet Download Manager یکی از قدرتمند ترین نرم افزارهای مدیریت دانلود میباشد. شتاب دهنده دانلود این دانلو منیجر یکی از بی رغیب ترین ها میباشد. که با آن شما میتوانید با سرعت فوق العاده بالا و با سرعتی باورنکردی از اینترنت دانلود کنید. شما با این نرم افزار با تمامی مروگر ها و تمامی سیستم عاملهای موجود سازگاری کامل را دارد و شما میتوانید با نصب این دانلود منیجر به راحتی از سایتهای YouTube, Google Video, MySpaceTV به راحتی بدون نیاز به نرم افزار خاص در این زمینه دانلود کنید.این نرم افزار میتوانید سرعت دانلود را تا %۵۰۰ افزایش می دهد. بر خلاف دیگر دانلود منیجر ها که قبل از شروع به دانلود فایل ها را قطعه قطعه می کنند IDM در هنگام دانلود و بسته به سرعت اینترنت یا … File ها را قطعه قطعه کرده و دانلود می کند که این عمل باعث بهبود سرعت دانلود و دریافت File خواهد شد از ویژگی های این نرم افزار می توان به ظاهری ساده، پشتیبانی از اکثر مرور گرهای محبوب، نصب آسان، قابلیت ادامه یافتن دانلود بعد از قطع اتصال از اینترنت، زمانبدنی دانلود ها و … اشاره کرد.

 

IDM مدیریت قدرتمند دانلود با Internet Download Manager v6.08 Build 8 Final

 

رضا نظریان بازدید : 41 جمعه 14 بهمن 1390 نظرات (0)

Opera سریع ترین مرورگر اینترنت روی زمین! این مرورگر با سرعت باور نکردنی صفحات اینترنت را برای شما بار گذاری می کند. اساس کار اپرا به این صورت است که اول متن سایت بارگذاری می شود و سپس بتدریج عکس ها بارگذاری میشوند، به علاوه اینکه عکس ها اول به صورت کامل با کیفیت کم نمایان میشوند و رفته رفته بر کیفیت عکس افزوده می شود. اپرا تمام محدودیت های همچون جلوگیری از راست کلیک، جلوگیری از مشاهده سورس صفحه، جلوگیری از انتخاب متن و … همه را از پیش پای شما بر می دارد و شما را قادر می سازد با دستی کاملاً باز به جستجو و گشت و گذار در وب بپردازید. علاوه بر این مرورگر وب اپرا امکاناتی همچون دریافت ایمیل، چت و مدیریت دانلود را برای شما فراهم می سازد. این مرورگر با اضافه کردن قابلیت هایی همچون SpeedDial برای دسترسی به صفحات وب مورد علاقه به طور سری، همچنان گزینه محبوب ترین مرورگر در میان کاربران خاص خود می باشد. تیم دانلودها پیشنهاد می کند به دلیل حفظ امنیت، مرورگر خود را حتما به روز نمایید.

 

Opera 11 نسخه جدید و نهایی مرورگر اینترنتی سریع و قدرتمند Opera 11.61 Final

 

رضا نظریان بازدید : 56 جمعه 14 بهمن 1390 نظرات (0)

CoffeeCup HTML Editor، نرم افزاری بسیار کاربردی در زمینه ویرایش فایل های HTML می باشد. این نسخه ازنرم افزار که محصول ۲۰۱۲ شرکت cuffee cup می باشد به تازگی توسط این شرکت منشر شد. این نرم افزار دارای امکانات واقعا فوق العاده ای در زمینه طراحی وبسایت می باشد. این برنامه برای ساخت وبلاگ وسایت و قرار دادن عکس و صوت و .. در آن بسیار کاربرد دارد و شما می توانید از کدهای تولید شده توسط این برنامه در آن استفاده نمایید. این برنامه دارای ده ها کد DHTML و جاوا اسکریپت ، یک Wizard برای ساخت منوهای DHTML ، بیش از ۵۰٫۰۰۰ جلوه گرافیکی و …. می باشد.  شما به وسیله این برنامه قادر خوهید بود سایت خود را به طور گرافیکی و با استفاده از کدهای پیش فرض برنامه و همچنین قالب های پیش فرض برنامه مدیریت نمایید. همچنین می توانید سایت خود را از طریق FTP آپدیت نمایید و از کد های PHP در سایت خود استفاده نمایید. این برنامه با انواع مرورگر ها سازگار بوده و دارای سرعت بیشتری نسبت به نسخه قبل می باشد.

 

CoffeeCup HTML Editor 2012 طراحی حرفه ای صفحات وب با CoffeCup HTML Editor v12.5

 

رضا نظریان بازدید : 48 جمعه 14 بهمن 1390 نظرات (0)
  • بازدید: 2,392
  • دسته بندی: نرم افزار, نرم افزار اینترنت, نرم افزار مرورگر وب
  • Mozilla FireFox محصولی از کمپانی Mozilla مرورگری امن، مطرح، قدرتمند و با امکانات فراوان و سرعت بالاست. توانایی باز نمودن تمامی پنجره ها به صورت Tabbed Browsing تحت یک پنجره Firefox و توانایی جلوگیری از باز شدن پنجره های تبلیغاتی مزاحم به صورت Pop-up از جمله ویژگی های این مرورگر می باشد. امنیت بالا و جلوگیری از ورود Spyware ها و جاسوس ها به سیستم شما ویژگی برتر این نرم افزار است. مجهر به موتور قدرتمند جستجوی درونی می باشد و همچنین از سرعت بالا در دانلود فایل ها از اینترنت سود می برد، می تواند فایل های دانلود شده رو دسته بندی نموده و خودش در پوشه ای خاص ذخیره نماید! محیط زیبا همراه با امکانات فراوان از قبیل تغییر در شکل ظاهر و اضافه یا حذف نمودن Toolbar ها کار با فونت های مختلف و درشت و ریز کردن صفحه همچنین مجهز بودن به Theme های گوناگون بر زیبایی و توانایی این مرورگر افزوده است.

     

    Mozilla Firefox نسخه جدید و نهایی مرورگر فایرفاکس Mozilla Firefox 10.0 قابل حمل

     

    رضا نظریان بازدید : 50 جمعه 14 بهمن 1390 نظرات (2)

    آیا تاکنون به این موضوع اندیشیده اید که شما نیز می توانید تمامی مطالب یک سایت را به طور کامل و کنترل شده در حافظه کامپیوتر خود نگهداری کنید؟ نرم افزارهای زیادی شما را در این زمینه یاری می کنند اما هرکدام از نرم افزارها با مشکلاتی همراه هستند. امروز دانلودها قصد دارد شما را با یکی از بهترین نرم افزارهای دانلود یک سایت از اینترنت آشنا کند! نرم افزاری که شاید بتوان گفت در این زمینه اولین پیشنهاد دانلودها برای شما است. با استفاده از Offline Explorer Enterprise شما میتوانید تعداد نا محدودی از سایت های مورد علاقه خودتان را از پروتکل های FTP, HTTPS, HTTP, MMS وRTSP دانلود و بصورت آفلاین مشاهده کنید! نرم افزار فوق ابزار های مورد نیاز برای مشاهده ، مرور ، ویرایش و جستجو صفحات را هم در اختیارتان قرار میدهد طوری که هیچ تفاوتی با زمان آنلاین بودن آن صفحات احساس نمیشود!این نرم افزار توانایی دانلود بیش از یک میلیون سایت اینترنتی را در یک پروژه تعریف شده دارد!

     

    MetaProducts Offline Explorer Enterprise 5.9.3254 SR1 مشاهده آفلاین وبسایت ها با MetaProducts Offline Explorer Enterprise v6.1.3718 SR1

    رضا نظریان بازدید : 40 جمعه 14 بهمن 1390 نظرات (0)

    مدیریت و پخش انواع فایل های مالتی مدیا خود را به دست این ابزار قدرتمند بسپارید تا خیالتان از هر لحاظی راحت باشد . نرم افزار MediaMonkey ابزاری در زمینه پخش و مدیریت فایل های صوتی به شمار می رود که با داشتن قابلیت های متعدد شما را برای داشتن یک مجموعه فایل های صوتی کمک می کند. این نرم افزار با رابط های کاربری زیبا اما در عین حال ساده می تواند نیاز های هریک از افراد از مبتدی گرفته تا حرفه ای را برآورده سازد .نرم افزار MediaMonkey با پشتیبانی از اکثر فرمت های صوتی می تواند با بهترین کیفیت ممکن صداها را برای کاربران به حرف در آورد.

     

    MediaMonkey پخش و تبدیل فایل های صوتی با MediaMonkey Gold v4.0.3.1465 Beta3

    رضا نظریان بازدید : 59 جمعه 14 بهمن 1390 نظرات (1)

    MAGIX Video Pro X4 11.0.5.26 با محیط کاربری فوق العاده جذاب و انعطاف پذیرش متفاوت از هر نرم افزار دیگری عمل می کند. آنقدر حرفه ای طراحی شده است که کاربر نتواند برای کارکردن با نرم افزار بهانه ای بیاورد. نهایت کیفیت در صوت و تصویر در Magix Video Pro X گنجانده شده تا هرآنچه که برای یک کار فوق العاده لازم است گردآوری شود. Magix Video Pro X که از جدیدترین تکنولوژی ها در کار تدوین و ویرایش بهره گرفته کاربران را قادر می سازد تا فیلم های گرفته شده توسط دوربین های دیجیتالی حرفه ای را مورد ویرایش قرار دهند. این ابزار تقریبا از تمامی فرمت های رایج موجود در صوت و تصویر پشتیبانی می کند. کیفیت های فوق العاده بالا Blu-ray ،HD DVD و … در خروجی های نرم افزار قابل استفاده می باشد. پلاگین ها و افکت های فوق العاده جذاب و حرفه ای که در Magix Video Pro X جای دارد، دستان کاربر را برای ویرایش کاملا باز گذاشته و اجازه هر کاری را به تدوینگر خواهد داد. جالب است که افکت های سه بعدی هم در این نرم افزار وجود دارد. Short Key های متعددی برای استفاده آسان تر کاربر در نرم افزار تعریف شده اند. اما یکی از قابلیت های بسیار مهمی که بیشتر تدوینگران حرفه ای به آن توجه دارند چگونگی استفاده از کارت گرافیک و میزان فضایی است که از این کارت و در کل از یک سیستم رایانه ای اشغال می سازد. این ابزار با استفاده از جدیدترین متدها نهایت سرعت را در کارآیی از خود نشان می دهد. با هماهنگ سازی بخش ها این ابزار همیشه سعی خواهد کرد کمترین میزان فضا را از GPU ، CPU و همچنین دیگر منابع سیستم اشغال نماید. این در حالی است که با همین اندک فضای اشغال شده توسط Magix Video Pro X هم بالاترین کارآیی حاصل خواهد شد.

     

    MAGIX ویرایش فوق حرفه ای فیلم ها با MAGIX Video Pro X4 11.0.5.26

    رضا نظریان بازدید : 43 جمعه 14 بهمن 1390 نظرات (0)

    می دانید که هر ماه مایکروسافت اشکالات ویندوز ۷ را مانند ویندوزهای قبلی در بولتن خود به صورت فایلهای آپدیت منتشر می کند.این آپدیت ها اشکالات و نقص های امنیتی ویندوز را که در ۴ سطح حساسیت مختلف می باشند را برطرف می کند.این آپدیت ها برای کسانی که نمی خواهند ویندوز خود را دوباره نصب کنند و در عین حال نیاز دارند که یک ویندوز بدون اشکال و به روز داشته باشند کرده است.یک دلیل خوب برای دانلود این فایلها این است که آپدیت کردن ویندوز با خطوط اینترنتی سرعت پایینی که معمولا در کشور ما وجود است مقرون به صرفه نمی باشد. چون اولا حجم آپدیتها به تدریج بالا می رود و ثانیا اینکه ویندوز امکانی برای نگهداری آپدیت های دانلود شده از طریق سرویس Windows Update ندارد.امروز از سایت دانلودها فایل های آپدیت مربوط به ماه آگوست ۲۰۱۱ به صورت رایگان آماده دریافت ساخته ایم.

     

    Windows 7 Offline Update آپديت آفلاين ويندوز ٧ مربوط به ماه آگوست 2011

    رضا نظریان بازدید : 38 جمعه 14 بهمن 1390 نظرات (0)

    ویندوز اکس پی (Windows XP) در طی این چند سال که از انتشار آن می گذرد دچار تغییر و تحولات بسیار زیادی شده است در واقع بعد از انتشار سرویس پک ۲ این ویندوز، مایکروسافت که از فروش ویستا که سود آن چنانی بدست نیاورد تصمیم گرفت نسخه ی جدیدی از ویندوز ایکس پی را منتشر کند تا ضررهای ویستا را تا حدودی جبران نماید این نسخه ی جدید ویندوز ایکس پی را با نام سرویس پک ۳ روانه بازار نمود. در این نسخه جدید نواقص و عیب هایی که در سرویس پک دو به چشم میخورد تا حد بسیار بالایی رفع شد و ضریب امنیتی ویندوز تا حد مطلوبی ارتقا یافت. اما همچنان در این نسخه هم اشکالاتی وجود دارد که مایکروسافت برای رفع این نواقص در هر ماه آپدیت هایی را برای این نسخه منتشر می کند تا کاربران با دریافت آنها مشکلات سیستم عامل خود را بر طرف کنند.هم اکنون نسخه جدید این ویندوز با آپدیت تا November 2011 برای دانلود آماده شده است. دقت داشته باشید که این نسخه ، نسخه ی Professional می باشد. در این نسخه مشکل برقرار ارتباط و شناسایی درایورهای SATA به کلی برطرف شده و ویندوز کاملا Genuine می باشد. شما از هم اکنون می توانید این ویندوز را برای اولین بار در میان وبسایت های ایرانی با لینک مستقیم و کاملا رایگان از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.

     

     

    | نسحه نهایی با آخرین آپدیت  Microsoft Windows XP Service Pack 3 |

     

    Windows SP3 New 2012 سیستم عامل  Microsoft Windows XP Service Pack 3 با آپدیت November 2011

    رضا نظریان بازدید : 51 جمعه 14 بهمن 1390 نظرات (0)

    ویندوز ۷ یکی از کاملترین ویندوزهای ارائه شده توسط شرکت عظیم مایکروسافت است که برخی از کاربران آن را نسخه ی کامل شده ی ویندوز ویستا می دانند . نسخه ی Enterprise ویندوز سون یکی از بهترین نسخه های موجود برای کاربران خانگی می باشد که یکی درواقع یکی از نگارش های نسخه‌ی Home Premium می باشد که قابلیت های حرفه ای به آن اضافه شده است . از جمله توانایی های این نسخه می توان به اجرای بسیاری از برنامه های ویندوز XP اشاره کرد . هم اکنون می توانید آخرین نسخه ی ویندوز سون را با نام Windows 7 Enterprise SP1 Integrated December و در دونسخه ی ۳۲ و ۶۴ بیتی از سایت دانلودها دریافت نمایید .

     

    | دانلود Windows 7 Enterprise SP1 در دو نسخه ی ۳۲ و ۶۴ بیتی |

    | آپدیت شده ی ماه December سال ۲۰۱۱ |

     

    Windows 7 Enterprise دانلود ويندوز سون Windows 7 Enterprise SP1 Integrated December 2011 x86/x64

    رضا نظریان بازدید : 54 جمعه 14 بهمن 1390 نظرات (0)

    ویندوز اکس پی (Windows XP) در طی این چند سال که از انتشار آن می گذرد دچار تغییر و تحولات بسیار زیادی شده است در واقع بعد از انتشار سرویس پک ۲ این ویندوز، مایکروسافت که از فروش ویستا که سود آن چنانی بدست نیاورد تصمیم گرفت نسخه ی جدیدی از ویندوز ایکس پی را منتشر کند تا ضررهای ویستا را تا حدودی جبران نماید این نسخه ی جدید ویندوز ایکس پی را با نام سرویس پک ۳ روانه بازار نمود. در این نسخه جدید نواقص و عیب هایی که در سرویس پک دو به چشم میخورد تا حد بسیار بالایی رفع شد و ضریب امنیتی ویندوز تا حد مطلوبی ارتقا یافت. اما همچنان در این نسخه هم اشکالاتی وجود دارد که مایکروسافت برای رفع این نواقص در هر ماه آپدیت هایی را برای این نسخه منتشر می کند تا کاربران با دریافت آنها مشکلات سیستم عامل خود را بر طرف کنند.هم اکنون نسخه جدید این ویندوز با آپدیت تا January 2012 برای دانلود آماده شده است. دقت داشته باشید که این نسخه ، نسخه ی Professional می باشد. در این نسخه مشکل برقرار ارتباط و شناسایی درایورهای SATA به کلی برطرف شده و ویندوز کاملا Genuine می باشد.

     

    | دانلود نسخه ۳۲ بیتی ویندوز ایکس ، آپدیت شده January 2012 |

     

    Windows XP ويندوز ايكس پي Windows XP Professional SP3 (x86) January 2012

    رضا نظریان بازدید : 78 جمعه 14 بهمن 1390 نظرات (1)

    ویندوز ۷ یکی از کاملترین ویندوزهای ارائه شده توسط شرکت عظیم مایکروسافت است که برخی از کاربران آن را نسخه ی کامل شده ی ویندوز ویستا می دانند .یکی از بهترین نگارشهای این ویندوز نسخه Ultimate می باشد که کاربران زیادی از این نسخه استفاده می کنند . سایت دانلود ها این ویندوز را به همران آخرین آپدیت (تاریخ ۱۲٫۰۱٫۲۰۱۲) آماده دانلود کرده است که نسخه IE 9 نیز در این ویندوز وجود دارد . این ویندوز به صورت کاملا اورجینال آماده شده است و برای اکتیو کردن آن می بایست از نرم افزارهای گذاشته شده در ادامه مطلب استفاده کنید .

     

    | دانلود نسخه ۳۲ بیتی ویندوز سون ، آپدیت شده January 2012 |

    | نسخه ۶۴ بیتی اکتیو شده به پست اضافه شد . |

    Windows 7 Ultimate دانلود ويندوز سون به همراه آخرين آپديت Windows 7 Ultimate SP1 (x86) Integrated January 2012

    اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 21
  • کل نظرات : 4
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 18
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 35
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 35
  • بازدید ماه : 41
  • بازدید سال : 89
  • بازدید کلی : 2,186